torsdag 14. april 2011

Første gang på stand...

Denne uken har det vært en stor helsesøsterkongress her i Trondheim
Over 600 helsesøstre har vært samlet til faflig påfyll og treff i 3 dager.

Så slik ble det til at jeg for første gang i mitt liv har stått på "stand"...!
Gruet meg på forhånd til i dag, og så for meg meg selv som selger på martnad, bare at tovete votter og flatbrød var byttet ut med Lykkelig som liten sine økologiske og miljøvennlige mor/barn-produkter:-)

Og vi fikk kjemperespons! Masse besøk på plassen vår, og dermed mange nye helsesøstre som har fått kjennskap til produktene våre. Og helsesøstrene er jo viktige i forhold til hovedkundegruppen vår, nemlig småbarnsmødre:-)

Og dessuten så har jeg stor sansen for helsesøstre. Det er mange solide, trivelige og blide damer blant dem, og jeg har møtt en god del av dem i årenes løp, både som mamma og som fastlege.

Så da håper vi at de har fått sansen for Lykkelig som liten, slik at stadig flere rundt om i landet får øynene opp for vårt lille firma:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar