onsdag 11. mai 2011

Tom og full i hodet....

Nå er det litt vel mye å gjøre... Fullt opp med konfirmasjonsforberedelser, ditt og datt, og jeg har knapt tid til å sitte med og tenke en tanke helt ut.
Typisk da er at kreativiteten på skrivefronten blir helt borte! Når jeg har det travelt, så blir blogging en skikkelig salderingspost, og det syns jeg er dumt, for det er egentlig så godt å få ut ting ved å skrive:-)

Jeg satser på at " Alt blir så meget bedre" om et par uker, da er gutten konfirmert, og jeg kan senke skuldrene litt igjen.

Sist helg var vi i Danmark på konfirmasjon, og i den anledning fikk vi igjen noen kveldsturer på stranden i Sæby, like ved Frederikshavn.
Dette området har verdens vakreste lys, og jeg må bare dele noen av bildene med dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar